منو بشناس

هرگز سوال پرسیدن رو متوقف نکنید ...

از نظر من مهمترین داشته و دارایی یک فرد توانایی به چالش کشیدن و سوال پرسیدن در رابطه با تمامی رویدادها و پدیده های دور و برش در واقع آزادی یعنی وجود دسترسی تام انسان برای پرسشگری و سعادت یعنی زمان داشتن برای پرسشگری ، برای بدست آوردن دسترسی تام ، خرد و دانایی رو با کمک یادگیری اضافه کنید و برای بدست آودن زمان ، با خرد و دانایی خودتون زمان رو بخرید .

بزرگترین لطف طبیعت به انسان حق زنده بودن و تجربه کردنه و بزرگترین موهبت اون مرگ ، شما وجود کنونی خودتون رو فقط قراره یکبار تجربه کنید 

پس خوش آمدید به ماجراجویی در میان میلیاردها هزار توی جهان هستی ...

من امین لطفی سالهاست که تو دنیای اینترنت دارم زندگی میکنم و اتفاقات شیرین و تلخی رو تجربه کردم و همه درس های این سالها رو به شما به اشتراک میزارم .

مدرس رو بیشتر بشناسید !

بخشی از رزومه :

  • مدیر ارشد دیجیتال مارکتینگ در TopSeda-AviiNexPay-IDEXPay-CanadianPRONFT
  • استراتژیست ارشد سئو در Esolutions-AcademiaTour-Hermes-Karbin
  • مدیرعامل و بنیانگذار دیجیتال مارکتینگ ایماژ

مهارت ها :

  • برنامه نویس زبانهای : PHP - Python - Laravel - Livewire - Html - CSS - SQL
  • کارشناس ارشد سئوی خاکستری ( برای رقابت های سنگین و فوق سنگین )
  • کارشناس ارشد سئو با PHP و Python
  • کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

مدارک تحصیلات عالی :

  • کارشناس ارشد MBA (HBS)
  • کارشناسی حقوق
  • کارشناسی علوم سیاسی

(این اون مدرک رایگانه نیس که توی اینترنت وایرال شده ها بچه ها دهنم سرویس شده تا اینو بگیرم)

علاقه مندی ها و سرگرمی :

  • مطالعه فلسفه و اقتصاد رفتاری
  • تماشای فیلم های دیالوگ و مونولوگ
  • نشستن در جایی و توجه کردن به صداهای محیط
  • قدم زدن فردی
  • ایستادن زیر نور آفتاب
  • شطرنج

لینکوجاب چجوری ساخته شد ؟

وقتی برای اولین بار اسم لینکوجاب ساخته شد قرار بود تلاشی باشه تا زندگی دو جوان عاشق رو متحول کنه همه چیز درست و طبق برنامه بود چون لینکوجاب توی اون سال برنامه داشت تا تبدیل بشه به یک پلتفرم آگهی محور مثل جابیجا ولی در حوزه کاریابی بین المللی که برای مهاجرت استفاده بشه .

در رابطه با کار همه چی خوب بود اما زندگی این دو نفر دقیقا روز عروسیشون از هم پاشید و یک جنگ روانی برای هر نفر ایجاد شد و جدایی این دو نفر نقش نفت رو بازی کرد برای آتش .

لینکوجاب فرزند توانمند یک رابطه عاشقانه درست بود اما نیاز داشت تا رشد کنه و بزرگ بشه برای همین تصمیم گرفت ماهیت خودش رو تغییر بده .

چون یاد گرفته بود که لحظات سخت توی زندگی ، لحظاتی هستن که توی اونها ما رشد میکنیم پس تغییر و تحول شد ماهیت و هویت اصلی لینکوجاب .

لینکوجاب وسط یک میدان جنگ روانی وسط کلی افسردگی توی شب هایی ساخته شد که خواب مفهوم آن چنانی نداشت 

لینکوجاب فرزند خردمندی بود و آروم آروم تبدیل شد به یک رویا و امروز جایی قرار داره که به علاقه مندهای خودش کمک میکنه تا حد امکان از دردهایی که خودش کشیده دور بمونن و یا اگه درگیرش شدن بتونن حلش کنن.

شخصیت لینکوجاب را بیشتر بشناسید

کهن الگوی ( آرکتایپ برند) دانا – حکیم

شخصیتی عاقل، دانشمند و دانا که به حقیقت و دانش معتقد است و در قالب یک راهنما و مربی می‌تواند به مردم کمک کند.

کهن الگوی دانا که با عنوان « senex» (به لاتین یعنی پیرمرد) نیز شناخته می شود، جویای دانش و خرد است و باور دارد که حقیقت شما را آزاد خواهد کرد.

آن ها خود به دنبال تغییر جهان نیستند، بلکه ترجیح می دهند دیگران را با جستجوی اطلاعات ارزشمند و اشتراک گذاشتن آن ها توانمند سازند. آن ها اغلب تمام طول عمر به دنبال یادگیری هستند و رهبران فکری و مربیان عالی محسوب می شوند.

  • آرزو: پیدا کردن حقیقت
  • هدف: درک
  • استراتژی: جستجو به دنبال اطلاعات و دانش
  • پیام برند: «حقیقت شما را آزاد خواهد کرد»
  • ویژگی ها: خرد، هوش، تخصص، اطلاعات، نفوذ
  • ترس ها: دروغ، اطلاعات غلط، نادانی، نادرستی، حماقت
  • برندهای این آرکتایپ : تد ، گوگل ، بی بی سی ، کانال دیسکاوری ، The Times

فرهنگ لینکوجاب 

لینکوجاب و علاقه منداش طبق فرهنگ خاص و مشترکی همدیگرو انتخاب کردن که سه تا از اونها حیاتی ترین و مهمترین هاست:

  • صداقت در تعامل با یکدیگر ( مخصوصا لینکوجاب با دیگران )
  • شفافیت در عمل  ( نشانگر تخصص - ارائه اطلاعات کمی )
  • تغییر و نوآوری ( لینکوجاب یک برند جسور در نوآوری است )

و همینطور تمام تصمیمات آتی لینکوجاب هم بر اساس این سه عامل خواهد بود و خارج رفتن از این سه عامل از نظر لینکوجاب توهین به کاربر محسوب میشه .

دی ان ای این فرهنگ رو در ویدئوهای چنل یوتیوب لینکوجاب میتونید ببینید .

استراتژی قیمت گذاری محصولات

با توجه به فرهنگ لینکوجاب این مورد مهمی هست که باید بررسی بشه :

قیمت گذاری های محصولات و خدمات در لینکوجاب به شکل زیر هست 

  • آموزش های ویدئویی هر ساعت 165000 تومان
  • آموزش های پادکستی هر دقیقه 1000 تومان
  • آموزش های پی دی اف هر صفحه 1100 تومان

چرا این شکل از قیمت گذاری ؟

همونطور که همه ما میدونیم سایت های ارائه دهنده آموزش زیادی وجود دارن که قیمت های مختلفی رو برای محصولات خودشون ارائه میدن اما شما هم شاید با دیدن قیمت ها به این فکر کنید که این سایتها بر چه اساسی قیمت گذاری میکنن ؟

در واقع شکل قیمت گذاری اونها براساس سنجش بازار و معیارهای کیفی هست یعنی این که به رقبای خودش نگاه میکنن و کیفیت رو مقایسه میکنن و طبق اون قیمت گذاری میکنن اما ما توی لینکوجاب تصمیم گرفتیم خیال کاربرها رو راحت کنیم و در کنار ارائه دادن مقطوع ترین قیمت ها سعی کنیم شفاف هم باشیم .

فراموش نکنید که مثلا یک محصول پادکستی 10 دقیقه الزاما 10 هزار تومان نخواهد بود بلکه شامل تخفیف های مختلف نیز میشود اما قطعا بیشتر از 10 هزار تومان فروخته نخواهد شد .

یعنی قیمت گذاری بالا در اصل یک چارچوب برای خود لینکوجاب است که دچار بی انصافی و گران فروشی در اثر سواستفاده از ناآگاهی کاربر نشود .

هر گونه تغییر در روند قیمت گذاری در این بخش ارائه و از طریق ایمیل به همه شما اطلاع رسانی میشه.

برای تماس با لینکوجاب به صفحه تماس با ما مراجعه کنید .