کارکانو | تبلیغ نویسی اثرگذار

قلب مشتری رو هدف بگیر

از {{model.count}}
195,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کارکانو اسم اسلحه ای که ازش 3 تا گلوله خارج شد و هر سه مستقیما به صورت جان اف کندی چهارمین رییس جمهور ترور شده آمریکا برخورد کرد اما کارکانوی ما گلوله شلیک نمیکنه، چیزی که شلیک میکنه عشق و ارزش به مشتری و کاربره که در تلاش راه حل خوبی برای دردهای مختلفش پیدا کنه. وقتی به قلب های مشتری های خود راه پیدا کردید اون موقع از دردهاش هم آگاه میشید (امین لطفی)

اگه پروداکت رو نخریدین عیبی نداره مطلب زیر کلی اموزش تو دل خودش داره ازش استفاده کنین :)

آموزش کپی رایتینگ حرفه ای

بفروشیم یا اثرگذار باشیم ؟

ترجیح شما کدام است ؟

میخوای فروش کنی یا اثرگذار باشی ؟ اگه این سوال رو از من بپرسن با قطعیت تمام جواب اینه که میخوام اثرگذار باشم. چرا ؟

بزارید با یک مثال توضیح بدم !

فکر کنین ازتون پرسیدن که :

هزارتومن امروز بهت بدیم ؟ و هر روز رقم رو دوبرابر کنیم تا شش ماه 

یا شش ماه بعد دو میلیارد پول بهت بدیم ؟

فکر میکنم متوجه شدید که داستان از چه قراره ! بله درسته شما تو گزینه هزار تومن دقیقا نمیدونم ولی ممکنه تو همون یه ماه اول به دو میلیارد برسی اما یه موضوع مهمی وجود داره

همه ما لامبورگینی دوسداریم اما چند تا از ما اون رو سوار میشیم ؟ صفر نفر از ما

چرا ؟ چون همه ما میدونیم که گزینه هزار تومن عالیه ولی معمولا تو جریانات زندگی بدون این که خودمون خبر داشته باشیم گزینه زود بازده و عینیِ دوم رو انتخاب میکنیم چون قابل لمس و قابل درک تره 

پس کارکانو رو نخرید اگر :

  • میخواید یه شبه پولدار بشید
  • میخواید باهاش کلاهبرداری کنید
  • میخواید گنجشک رو بجا قناری قالب کنی

چرا کپی رایتینگ رو باید یاد بگیرم ؟

جواب ساده اس ! چون برای توسعه بیزینست باید تو حوزه آنلاین باشی و تو حوزه آنلاین بدون کپی رایتینگ باید بمونی جایی که جنازه ها رو قایم میکنن میدونی کجاست ؟ صفحه دوم به بعد گوگل

حالا شاید بگی من برای سایت نمیخوام که ما آنلاین شاپ هستیم !

خب حتما و قطعا دوره هایی رو دیدی که چندین میلیون پولشه و بهت یاد میدن که چطوری کمپین فروش راه اندازی کنی درسته ؟

دقیقا همون دوره ها 30% تا 40% مطالب کپی رایتینگه !

همون جا که میگه باید برای راه اندازی کمپین فروش توی استوری شروع کنی داستان خودت رو بگی دقیقا بخش استوری تلینگ در آموزش های کپی رایتینگه تازه داستان سرایی یا همون استوری تلینگ فقط به گفتن داستان خودت منتهی نمیشه 

پس کپی رایتینگ رو باید یاد بگیریم چون :

  • میتونی تو سایتت ازش استفاده کنی
  • میتونی تو اینستاگرامت ازش استفاده کنی
  • میتونی با این تخصص استخدام بشی
  • میتونی پروژه های کلفت بگیری
  • میتونی سناریوی تبلیغ بنویسی 
  • و هزاران ، واقعا هزاران میتونی دیگه

اما همه اینا بنظر من اونقدر ارزشمند نیستن کپی رایتینگ رو باید یاد بگیری فقط برای یک دلیل !

تبدیل به یک فرد اثرگذار بشی

آره! اثرگذاری واقعا چیزیه که اگر بعنوان یک انسان میخوای درآمد کنی باید یاد بگیریش .

بزارید یه مثال خیلی سطحی از اثرگذاری بگم بهتون :

تصور کنین توی کمپانی اپل کار میکنید مدیر ارشد مارکتینگ آیفون 15 به شما گفته که یک تبلیغ برای آیفون 15 بنویسید و من هم مشاوره شما هستم که به شما دوتا جمله پیشنهاد دادم :

  • آیفون 15 ، موبایلی که باتری 4422 میلی آمپری دارد
  • 15 پرومکس ؟ با 9 درصد از شارژش میشه اوپنهایمر رو کامل تماشا کرد

شما به مدیر ارشد مارکتینگ کدوم جمله رو پیشنهاد میدین ؟ تا روی بیلبورد تبلیغاتی نوشته بشه

مشخصا جمله دوم انتخابتون خواهد بود خب ! مگه جمله دوم چی داره که اولی نداره ؟ آهـــــان

دقیقا همینه جمله اول فقط یکی از ویژگی های محصول رو داره میگه اما جمله دوم ؟

جمله دوم دقیقا کاربر رو شناخته و میدونه چی براش مهمه اما راستش من خودمم نمیدونم میلی آمپر چیه مشتریا از کجا بدونن آخه پس بجاش چیزی که مشتری میفهمه رو براش میگم با 9 درصد میشه چهار ساعت فیلم نگاه کرد

اما چرا بجای چهار ساعت نوشتم اوپنهایمر ؟ (راستش همین الان که گفتم اوپنهایمر رفتم موزیک ترندش رو پلی کردم) توی ذهن شما هم پلی شد ؟ ارزش داره یبار دیگه گوش کرد بهش

 02-Can-You-Hear-The-Music.mp3

کارکانو به شما قدرت میده تا قلب مشتریان خودتون رو لمس کنید 

این محصولی که میخوام کمک کنم بسازین

خلق تجربه والا

شاید بگین این که تجربه اس محصول نیست ! درسته حق با شما میخوام بهتون یاد بدم تجربه بفروشید نه محصول اما قبلش یه مورد دیگه که چرا به اوپنهایمر اشاره کردم چون تبلیغ خوب تبلیغیه که روی ترندها موج سواری میکنه.

خلق تجربه ارشمند

به نظر شما رولز رویس ماشین میفروشه ؟

رولکس چی ؟

اپل ؟

کوکاکولا چی ؟

اصلا اینا رو ول کن خود تو به دوست دخترت / پسرت چی میفروشی ؟

انسان هر لحظه در حال فروش است حتی در یک رابطه عاطفی (کتاب اول انسان بعد فروش)

شما توی یه رابطه  عاطفی احساس میفروشید و محبت میخرید ، محبت خریداری شدتون رو میفروشید عشق میخرید عشق رو میدید سکس تحویل میگیرید این فقط یک مبادله مجازی کالا با کالاست که ممکنه همه این مبادلات جابجا بشن و شکل های مختلفی برای رابطه های مختلف بوجود بیارن مثل one night stand .

پس دوتا چیز یاد گرفتیم

اثرگذار باشیم

تجربه والا خلق کنیم

اما چرا باید اینکارارو بکنیم ؟ میخای نکن برو میلیون میلیون هزینه ی تبلیغات بده به من چه ! والا

اما حالا که میخای از راههای بهتری مشتری بدست بیاری بیا بهت بگم چجوری این دوتا رو بوجود بیاری :

تو دنیای مارکتینگ (بازاریابی ننوشتم چون معادل خوبی نیست براش همون مارکتینگ خوبه) پدیده هست به اسم سفر مشتری (Customer Journey) که از اولین تاچ پوینت برند شما شروع میشه .

بزارید اول تاچ پوینت رو بگم : تاچ پوینت یعنی شما یه ویدئو تولید کردین که حاوی آموزشه و اون رو توی اینستاگرام منتشر کردین و این ویدئو رفته اکسپلور و افراد زیادی اون رو دیدن این ویدئو یکی از تاچ پوینت های برند شماست که اولین سطح قیف فروشتونم هست حالا کاربر(کاربر فرضی که نیازمند محصول شماست وگرنه خیلی از افراد تو مسیر این سفر میریزن و کاملش نمیکنن که این مورد هم نرخ تبدیل شما رو تعیین میکنه ) اون رو میبینه وارد پیجتون میشه خوشش میاد فالو میکنه چند تا پست دیگه هم میبینه از لینک بیو وارد سایتتون میشه و یه مقاله که شما براش تهیه کردین رو میخونه بعد از اون مقاله وارد صفحه محصول میشه مطالب صفحه محصول رو میخونه بعد  محصول رو به سبد خریدش اضافه میکنه و خریدش رو تکمیل میکنه (ممکنه که سبد رو همونجوری رهاش کنه اونوقت باید بریم سراغ ریتارگتینگ ) همه این روندی که مشتری یا کاربر طی کرد تا خرید کنه رو میگن سفر مشتری .

حالا چه ربطی به خلق تجربه والا داره ؟

خب ! شما وقتی دو روز تعطیلی گیر میارین بدو بدو میرین شمال برای چی میرین ؟ برای ثبت یک تجربه باحال که منجر میشه از استرس و افسردگی دور بشین و حال خوب بدست بیارین.

الان شاید به ذهنتون بیاد که اوکی اگه مشتری به محصول ما نیاز داشته باشه میره میخره دیگه چرا باید سعی کنم تو مراحل این سفر مشتری تجربیات حال خوب کنی رو براش بسازم ؟

خب ! برگشتیم به خونه اول میتونی بری تبلیغات میلیونی کنی باز نظر خودته.

البته اینم بگم تبلیغات یکی از پایه های اساسی هر بیزینسی اما نه وقتی که فقط پنج یا شش میلیون داریم و باهاش فقط میتونیم کسب و کار آنلاین رو بالا بیاریم و هاست و دامنه از این چیزا بخریم و سرهم کنیم .

اگه به مراحل سفر مشتری فکر کنین و توی هر مرحله سعی کنید تجربه ای رو براش خلق کنید از هر یک مشتری 17 مشتری میسازید تازه اون نفر اول هم عاشق شما خواهد بود .

هدف ما از کپی رایتینگ چیه ؟

از فرمول های زیر عکس بگیرید

کپی رایتینگ + خلاقیت = اثرگذاری

 سفر مشتری + خلاقیت = تجربه ارزشمند

اثرگذاری + تجربه ارزشمند = خلق مشتری شیفته

حالا ببینید همین فرمول رو چطوری برمیدارن توی پکیج هاشون میفروشن...

دقیقا بخاطر همین فرمول گفتیم که تا 890.000.000 میشه ازش درآورد و شاید تا هزاران برابر بیشتر چون وقتی برندهایی لاکچری که احساس فروش های ماهری هستن از علم کپی رایتینگ استفاده میکنن من نمیتونم ارزش تبلیغ نویسی رو پایین بیارم.

حتما این ویدئو رو ببین اگه ندیدی (نرم افزار تغییر آی پی روشن باشه)


یه داستان کوتاه ولی اثرگذار

بعدش بریم سراغ سرفصل ها

دیوید اگیلوی (David Ogilvy) پدر علم تبلیغات مدرن و نویسنده کتاب اعترافات یک تبلیغ چی ، نفر اول کپی رایتینگ در جهان که از طرف رولز رویس یک پیشنهاد برای تبلیغات میگیره .

در این زمان رولز رویس تازه از یه بحران خارج شده بود چون قبلا ماشین هاش رو توی نمایشگاه ها عرضه میکرد با قیمت پایه 30 هزار دلار که رکورد اقتصادی اون زمان و کاهش قدرت خرید توی امریکا رولز رویس داشت رو به ورشکستگی میرفت تا اینه استراتژی رو تغییر میدن و از نمایشگاه جمع میکنن و ماشین های خودشون رو توی مراسم های رونمایی از جت های شخصی عرضه میکنن با قیمت پایه 300 هزار دلار چون در مقابل قیمت هواپیمای 30 میلیون دلاری کمتر به چشم میاد ولی توی نمایشکاه مقابل یه ماشین 3500 دلاری 30 هزار دلار واقعا زیاد محسوب میشه .

پس حالا نیاز بود یه تبلیغ چی حرفه بیاد و کپی رایتری کنه و این وظیفه محول میشه به دیوید .

یک ماه تمام دیوید روی مشتریای رولز رویس تحقیق میکنه و در نهایت یک جمله مینویسه :

توی سرعت 100 کیلومتر بر ساعت بلندترین صدایی که میشنوید، تیک تاک ساعته

همین کافی بود برای بیان هرآن چیزی که رولز رویس میفروشه ، یعنی : امنیت و راحتی

حتی اسم برند هم توی تبلیغ نبود و این شد راه نجات از یک ورشکستی بزرگ

سرفصل ها +

هرآنچه که یک کارآفرین اینترنتی نیاز دارد

  • کپی رایتینگ دقیقا چیه ؟
  • اصول نویسندگی برای کپی رایتینگ
  • چه کتابهایی باید بخوانم؟
  • اول بخوان بعد بنویس (چگونه مطالعه گر حرفه ای بشم)
  • گسترش دامنه کلمات و تسلط کلامی
  • ساخت پرسونای مخاطب
  • تکنیک های روانشناسی نفوذ به افراد
  • تکنیک های روانشناسی متقاعد کردن
  • سبک های نوشتن (کجا چه سبکی رو استفاده کنم)
  • فرمول نوشتن تیترهای میلیاردی
  • فرمول نوشتن صفحه محصول برای رسیدن به یک میلیارد اول
  • داستان سرایی (استوری تلینگ)
  • تبلیغ نویسی برای اینستاگرام (بیو - پست - کپشن - کمپین)
  • تبلیغ نویسی در ایمیل و ایمیل مارکتینگ
  • یک سوپرایز ویژه
  • درحال آپدیت (دسترسی آپدیت ها برای خریداران رایگانه)

بعد از کارکانو چی گیرم میاد ؟

کارکانو یک اسلحه اس ، اسلحه هم دست کسانیه که کیف سامسونت پر از دلار رو میخان برن و تحویل بگیرن.

بغیر رساندن تضمینی شما به درآمد از محصولات خودتون چیزی که گیرتون میاد :

  • یک تبلیغ نویس حرفه ای میشید
  • همه جا براتون شغل هست
  • همه جا براتون پروژه هست
  • یاد میگیرید محصول لاکچری درست کنید
  • اسم و رسم پیدا میکنید
  • یک تخصص پردرآمد داری
  • کارآفرین های بزرگ یک کارکانو دارن، دست خالی بری خودت و بیزینست رو بطور وحشتناکی میکشن چون دنیای رقابت با هیشکی شوخی نداره 

چرا لینکوجاب رو انتخاب کنم ؟

  • ضمانت واقعی بازگشت وجه 
  • 8+ سال تجربه واقعی و حرفه ای رو انتقال میدیم
  • روش های حرفه ای تو بیزینس های بزرگ رو انتقال میدیم
  • هیج جایی پیدا نمیکنید که اینقدر دلسوزانه همه مطالب رو بهتون بدن
  • همیشه سعی میکنیم سرفصل ها و آموزش هامون تاپ ایران باشه (این رو بقیه میگن)
  • لینکوجاب فقط یک رسالت داره بقول هایی که میده عمل کن

قیمت زیاد نیس بنظرتون ؟

سایت ها و جاهای زیادی هستن از بی کیفیت تا با کیفیت که قیمت های مختلفی رو بر اساس موارد مختلف ارائه دادن اما شیوه قیمت گذاری لینکوجاب خیلی شفاف و ساده اس هر ساعت آموزش در لینکوجاب 35 هزار تومانه چون لینکوجاب تصمیم های خودش رو براساس شواهد کمی میگیره و ما بخودمون اجازه نمیدیم با موارد کیفی دلخواه خودمون محصولات رو قیمت گذاری کنیم که شاید برای کاربر منطقی نباشه

چطور توی کارکانو ثبت نام کنم ؟

فقط کافیه آموزش مورد نظر رو به سبد خرید اضافه کنید و بعد تکمیل و اتمام فرآیند لایسنس آموزش در اختیارتون قرار میگیره تا در زمان دلخواهتون ازش استفاده کنید

فراموش نکنید که سیانور تا همیشه برای شما خواهد بود و دسترسی مادام العمر به محصول و آپدیت های محصول خواهید داشت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...